Rustdag

27 mei 2008 - Tonnerre, Frankrijk

Goed nieuws: mijn tentje is waterdicht! De hele nacht heeft het hier zonder ophouden gegoten! Het is bijna een wonder dat ik het nog droog gehouden heb. Het heeft zelfs nog tot een uur of 10 geduurd eer ik een stap in de buitenlucht durfde zetten, wat een hondeweer! Nu is't gelukkig opgehouden en zit ik hier in het toeristenbureau de voorbije dagen bij te werken. Straks ook nog even de stad bezoeken, want hier is blijkbaar vanalles te zien, o.a. een heel speciale bron met violet water, 'k ben benieuwd!

1. katrien:
    27 mei 2008
    hey jan!
    ik ben je al een tijdje virtueel aant volgen en aan de pinnetjes te zien ben je toch al een eindje van oud-turnhout verwijderd...amai, ik volg je toch liever virtueel dan te voet denk ik :)
    je hebt me met dit berichtje toch ook nieuwschierig gemaakt naar dat violet water dus hopelijk lees ik er nog iets over in één van de volgende dagen..
    ik veronderstel dat wanneer je morgen terug in gang 'moet' schieten, je weer effe moeilijk hebt om te vertrekken maar er is hier een hoop volk dat achter je staat hè!!

tot het volgende bericht ;)
    groetjes katrien
  2. Pierre V:
    28 mei 2008
    Hallo Jan
    Ik volg u al geruime tijd via de website. Het gaat je blijkbaar heel goed af. Solo te voet naat Compostela. Wel Jan, volgend jaar onderneem ik ook de tocht naar Jacobus de Meerdere, per fiets en naar alle waarschijnlijkheid ook solo. Startdatum is voorzien op 1mei 2009. Momenteel doe ik de tocht virtueel op mijn weblog. Alzo volg ik enkele pelgrims op de voet en link da
  3. Pierre V:
    28 mei 2008
    Oeps...tekst weg...
    ...en link dan via mijn blog naar de pelgrimssite. Zo nu en dan neem ik een foto over en plak deze bij het geheel op mijn blog.
    Nog veel stapgenot en geniet met volle teugen van je ontmoetingen op weg naar Compostela.
    Groetjes van Pedro
  4. François en Livina:
    29 mei 2008
    Amaai Jan al heel wat km's in de voetjes hé
    k'ben benieuwd over die bron met dat violet water???we volgen je op de voet haha