Sponsoren is nog steeds mogelijk!

9 juli 2008 - Eauze, Frankrijk

Zojuist per SMS nieuws gekregen van mijn zus, die op dit moment in Pauri (Noord-India) het weeskinderen-project bezoekt waar het sponsorgeld van mijn tocht integraal naartoe gaat. Ik citeer: "Prachtig project! We zijn kledij en schoolspullen gaan kopen met de wezen, blij dat ze waren! Gopi was rustig, maar wist perfect wat hij wou. Rashmi is een zot spook! Er is wel nog een hoop werk dus wandel maar lekker verder".

Op dit moment hebben jullie al 3500 euro bij elkaar gesponsord, dat is al 1000 meer dan mijn vooropgesteld bedrag van 2500 euro! Maar laat dat je zeker niet tegenhouden om nog een duit in het zakje te doen als dat nog niet gebeurd is. Er is nog bergen werk daar in India, om huisjes te bouwen waar nog meer Indiase pleeggezinnen weeskinderen zullen kunnen opvangen! En vergeet niet, elke Belgische euro is in India veel meer waard! Sponsoren is super-eenvoudig: gewoon storten op rekeningnummer 736-0017676-86, met mededeling “Sponsortocht Jan - donatie Childwellness”. U vindt meer informatie op mijn website http://web.mac.com/jansels en op de website van Childwellness vzw http://www.childwellness.org

Op zondag 5 oktober organiseer ik trouwens in het splinternieuwe zaaltje van het Zweepes Ven in Oud-Turnhout een terugkom-dag, waarop alle sponsors zullen worden uitgenodigd. Ik zal er over mijn pelgrimstocht vertellen en de mensen van Childwellness vzw zullen ook een woordje doen over hun prachtig project. Er wordt natuurlijk ook voor een natje en een droogje gezorgd. Ik zou het fantastisch vinden als daar veel volk naartoe kwam, iedereen welkom dus! Meer details volgen nog. Maar voor het zover is, is er voor mij nog heel wat werk aan de pelgrimswinkel: nog een dikke 1000 km te gaan!