Terugkomdag

1 mei 2008

Toegegeven, het is wat op de feiten vooruit lopen: ik ben nog niet weg, en ik wil het al hebben over wanneer ik terug ben... Maar gisteren heb ik mijn interview op de radio gehoord (lokale radio TOS) en ik ben iets belangrijks vergeten te vermelden... Namelijk dat alle sponsors zullen worden uitgenodigd op mijn terugkomdag, waar ik over mijn pelgrimavonturen zal vertellen. Dan zullen de mensen van CHILDWELLNESS vzw ook het project in India voorstellen, zodat iedereen kan zien waarvoor jullie donaties gebruikt zullen worden!
(Wie dit interview nog eens wil beluisteren kan dat doen op mijn website, en dan bovenaan naar "Pers" doorklikken)

1. Eggermont Annie:
    2 mei 2008
    Dag Jan,
    Via jouw intervieuw in 'Tertio' ontdekte ik een paar facetten die me heel erg aanspreken.
    Dat centrum van inspiratie, rust, meditatie en beweging in wording liggen ook in de lijn van de manier waarop ik samen met een paar zielsverwanten zou willen oud worden....tot nogtoe blijft het uiteraard een verre droom... hoe realiseer je zoiets??? en vooral de middelen????
    Het tweede facet is de pelgrimstocht naar Santiago de Compostella...acceptatie van en in het reine komen met jezelf, mensen ontmoeten, Wijsheid, verzoening en niets verwachten... bewust weten wat je wil met dit leven... now you are the doer!
    Zelf ben ik 62 jaar, vrijwilliger in een armoedevereniging, in de werkgroepen cultuur en gezondheid...een permanente bron van inspiratie en confrontatie...
    Ik zou graag de ngo Childwelness steunen en zo in mijn gedachten met jou meestappen maar weet momenteel nog niet goed hoe... misschien in onze werkgroep wandelen????? Je hoort nog van me!
    Moge je op je weg veel schoonheid, goedheid en wijsheid tegenkomen!
    Groetjes,
    Annie
  2. Wannes:
    2 mei 2008
    Nog één nachtje slapen en dan is het zover!!
    Veel succes en ik hou je op de hoogte over ons bezoek aan het project in India!

Zo gaat ie goed, zo gaat ie beter, al weer een kilometer!!

Hou je haaks!!

By the way: iedereen is van harte welkom op de grote rommelmarkt te Turnhout in 't stadspark op 11 mei van 6u tot 12.30u, we gaan er onze spullen verkopen ten voordele van het project voor de weeskindjes!! Allen daar heen!!
  3. Guusje Dijkmans van Buurtvereniging Swepens Lint:
    Beste Jan,
    We vonden het heel leuk je vanochtend mee uit te zwaaien.
    We hopen dat je tijdens je lange reis af en toe nog de tekst van ons spandoek voor ogen ziet:
    Zweepes Lint wenst Jan een goede reis:Succes
    Wij nodigen je graag uit op de Zweepes Lint-Buurt BBQ op 6 september om je reisverhalen te horen.

Loop met plezier!

Guusje Dijkmans
  4. Guusje Dijkmans van Buurtvereniging Swepens Lint:
    3 mei 2008
    Sorry de naam van de vereniging was verkeerd vermeld.
    Nogmaals succes!
  5. Renild G:
    Dag Jan,

ik kreeg er zelf energie van toen ik je vanmorgen zag vertrekken. Het roept ook warme herinneringen op aan de laatste 300 km die ik ooit zelf naar Compostella stapte. Het rommelmarktidee van je zus, brengt me op het idee zelf een te kijken of ik nog wat te verkopen heb... Misschien kan het standje iets vergroten. Ik zoek het uit.
    Een boeiende, mooie tocht gewenst Jan! Ik blijf je zeker volgen op de blog.
  6. Verwimp Frans:
    Dag Jan

Het was fijn je ontmoet te hebben op 26 april te Oosthoven bij Jef en Lutgarde. Het zal voor u zeker een fantastische tocht zijn met die motivatie voor het goede doel en hopelijk nog veel beter dan onze sponsorfietstocht naar Compostela vorig jaar in september.
    Jan het ga je goed, we volgen uw stappen dus je bent niet alleen.
  7. viviane:
    4 mei 2008
    tof gezelschap gisterenavond en vanmorgen ,ja , je voetjes (45 ) je trouwe onderdanen mogen wel wat in de wat gelegd worden , zij zijn het die jou dragen en je de kans geven te voet elke dag stapje per stapje vele kilometers te doen , goh nu ben ik gebeten om je stappen te volgen tot . . . . compostela
    Jan ik stuur je nog energierijke groetjes
  8. Ilse:
    5 mei 2008
    En zo zit je al aan je derde dag van je tocht!
    We zijn bij je! You'll never walk alone!
    Hebben inmiddels ook genoten van de RTV-reportage, te bekijken op de site van RTV. Allen daarheen!
    Dikke knuff!
  9. François en Livina:
    5 mei 2008
    we hebben gelezen over je voeten,ik denk dat ge je snelheid met één stap zou verminderen dat dan het gewicht van je lichaam en rugzak meer verdeelt zou gaan worden rond de totaliteit van al je been en bilspieren,anders word de aktiviteit en den druk teveel gelegd op de hiel spier.we sturen je veel energie toe en blijven je volgen. groetjes.
  10. Wannes:
    5 mei 2008
    Het interview op radio Yora is ook mooi gelukt!

'k Ben echt fier op mijn broerke!!
  11. Kris:
    Hallo Jan,

Namens Childwellnesse wens ik je een prachtige pelgrimstocht toe. Ik ken je nog niet zo lang, maar je bent wel een bijzonder iemand. We vinden je een fantaschtische persoon en persoonlijkheid.
    In gedachten en via je blog stappen we een beetje mee. Je bijdrage aan ons WFC project waarderen we enorm. En zo bouwen ook jij en al je sponsors mee aan de huisjes in Pauri (N-India). Dankjewel.
    groetjes,
    Kris